نمایه نویسندگان

آ

  • آیتی، محسن تبیین ویژگی‎های برنامه درسی آموزش ارزش‎ها [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 75-92]

ا

  • اردلانی، حسین نقش داستان حضرت موسی (ع) و حضرت خضر (ع) از منظر قرآن در آموزش تفکر مراقبتی مبتنی بر آموزه های فلسفه برای کودکان [دوره 17، شماره 39، 1401، صفحه 73-91]
  • اطمینان زره ناس، زهرا حیا از منظر قرآن و روایات و جایگاه آن در تعلیم و تربیت [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 23-33]
  • افتخاری، سید محمد راهبردها و راهکنش‌های فرزندپروری در مقطع نوجوانی براساس متون اسلامی و روان‌شناسی [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 1-21]
  • اکبری بورنگ، محمد تبیین ویژگی‎های برنامه درسی آموزش ارزش‎ها [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 75-92]
  • انصاریان، فهیمه فراترکیبی بر الگوی تربیت شهروندی اسلامی مبتنی بر پژوهش‎های تجربی [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 59-73]
  • ایزدی، مهشید فراترکیبی بر الگوی تربیت شهروندی اسلامی مبتنی بر پژوهش‎های تجربی [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 59-73]

ب

  • بهشتی، سعید واکاوی ضرورت تدوین الگوی بومی آموزش تفکر به کودکان با توجه به پیش فرض‌های هستی‌شناختی و معرفت‌شناختی صدرالمتالهین [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 77-93]
  • بهشتی، محمد دلالت‎های تربیتی دعای عرفه در ساحت تربیت توحیدمدار با تکیه بر روش‎های تربیت اخلاقی عرفانی [دوره 17، شماره 39، 1401، صفحه 93-112]

ت

  • توکلی، محبوبه نقش داستان حضرت موسی (ع) و حضرت خضر (ع) از منظر قرآن در آموزش تفکر مراقبتی مبتنی بر آموزه های فلسفه برای کودکان [دوره 17، شماره 39، 1401، صفحه 73-91]

ج

  • جانبزرگی، مسعود بررسی اثربخشی بستۀ آموزش حرمت‌ خود در دانش‌آموزان دبستان [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 95-111]
  • جباری، کامران حیا از منظر قرآن و روایات و جایگاه آن در تعلیم و تربیت [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 23-33]

ح

  • حسین خانی، هادی روش تربیتی تغییر موقعیت در منابع اسلامی [دوره 17، شماره 39، 1401، صفحه 7-25]
  • حسینی نیا، سیدمحمدرضا نظام انضباط هیجانی در قرآن کریم [دوره 17، شماره 39، 1401، صفحه 49-72]
  • حیدری‌زاد، مهدیه بررسی اثربخشی بستۀ آموزش حرمت‌ خود در دانش‌آموزان دبستان [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 95-111]
  • حیدری قمی، علی ارزیابی مقایسه‎ای کیفیت فعالیت‌های فوق برنامه درسی اجرا شده در مدارس دوره متوسطه شهر قم [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 45-58]

د

  • داودی، محمد تربیت اخلاقی فضیلت‌مند [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 1-14]
  • درویش پور، عابدین تأثیر تغذیه بر تربیت معرفت انسانی: تحلیل دینی−فلسفی [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 35-44]
  • دیبایی صابر، محسن ارزیابی مقایسه‎ای کیفیت فعالیت‌های فوق برنامه درسی اجرا شده در مدارس دوره متوسطه شهر قم [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 45-58]

ر

  • رحیمی، عبداله الگوهای تربیت جنسی سلامت محور در فرایند رشد [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 15-30]
  • رستمی بشمنی، مجید فراترکیبی بر الگوی تربیت شهروندی اسلامی مبتنی بر پژوهش‎های تجربی [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 59-73]
  • رکن الدینی قلعه دژ، حمید شناسایی مؤلفه‎های اخلاق حرفه‎ای ارزیابی عملکرد و بررسی رابطۀ آنها با بهره‎وری شغلی معلمان [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 31-48]
  • رهنمایی، سید احمد تحلیل تربیتی−روان‌شناختی آرامش خانواده در پرتو مودت و رحمت با نگاهی به هرم سه بعدی نفس انسان [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 113-132]

ز

  • زارعی، راضیه بازنمایی آموزه‌های دینی در کتب درسی؛ تحلیل محتوای کلیه کتب دوره اول ابتدایی براساس مؤلفه‌های آموزه‌های دینی [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 7-28]
  • زینلی پور، حسین شناسایی مؤلفه‎های اخلاق حرفه‎ای ارزیابی عملکرد و بررسی رابطۀ آنها با بهره‎وری شغلی معلمان [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 31-48]

س

  • سالاری فر، محمدرضا راهبردها و راهکنش‌های فرزندپروری در مقطع نوجوانی براساس متون اسلامی و روان‌شناسی [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 1-21]
  • سلحشوری، احمد واکاوی ضرورت تدوین الگوی بومی آموزش تفکر به کودکان با توجه به پیش فرض‌های هستی‌شناختی و معرفت‌شناختی صدرالمتالهین [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 77-93]
  • سیفعلی‌ئی، فاطمه نظام انضباط هیجانی در قرآن کریم [دوره 17، شماره 39، 1401، صفحه 49-72]

ص

  • صافیان، محمدجواد نقش داستان حضرت موسی (ع) و حضرت خضر (ع) از منظر قرآن در آموزش تفکر مراقبتی مبتنی بر آموزه های فلسفه برای کودکان [دوره 17، شماره 39، 1401، صفحه 73-91]
  • صالحیان، سعید تربیت اخلاقی فضیلت‌مند [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 1-14]
  • صمدی، معصومه فراترکیبی بر الگوی تربیت شهروندی اسلامی مبتنی بر پژوهش‎های تجربی [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 59-73]

ض

  • ضرغامی فرد، مژگان شناسایی مؤلفه‎های اخلاق حرفه‎ای ارزیابی عملکرد و بررسی رابطۀ آنها با بهره‎وری شغلی معلمان [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 31-48]

ع

  • عابدیان اصفهانی، منصوره شناسایی عناصر و مؤلفه‎های برنامه درسی دین و زندگی مبتنی بر دیدگاه ماورای فردی؛ یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 29-51]

غ

  • غلام زاده، فاطمه تبیین ویژگی‎های برنامه درسی آموزش ارزش‎ها [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 75-92]

ف

  • فیاض، ایراندخت واکاوی ضرورت تدوین الگوی بومی آموزش تفکر به کودکان با توجه به پیش فرض‌های هستی‌شناختی و معرفت‌شناختی صدرالمتالهین [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 77-93]

ق

  • قائدی، یحیی نقش داستان حضرت موسی (ع) و حضرت خضر (ع) از منظر قرآن در آموزش تفکر مراقبتی مبتنی بر آموزه های فلسفه برای کودکان [دوره 17، شماره 39، 1401، صفحه 73-91]

ک

  • کاظمی، صدیقه بازنمایی آموزه‌های دینی در کتب درسی؛ تحلیل محتوای کلیه کتب دوره اول ابتدایی براساس مؤلفه‌های آموزه‌های دینی [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 7-28]
  • کلانتری، مهدی شناسایی عناصر و مؤلفه‎های برنامه درسی دین و زندگی مبتنی بر دیدگاه ماورای فردی؛ یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 29-51]

م

  • محمدیاری، قاسم حیا از منظر قرآن و روایات و جایگاه آن در تعلیم و تربیت [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 23-33]
  • مرتضوی درچه، فاطمه سادات واکاوی ضرورت تدوین الگوی بومی آموزش تفکر به کودکان با توجه به پیش فرض‌های هستی‌شناختی و معرفت‌شناختی صدرالمتالهین [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 77-93]
  • مروتی، سهراب نظام انضباط هیجانی در قرآن کریم [دوره 17، شماره 39، 1401، صفحه 49-72]
  • مصطفی، جمال الدین فراترکیبی بر الگوی تربیت شهروندی اسلامی مبتنی بر پژوهش‎های تجربی [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 59-73]
  • مظفری، مهتا واکاوی شاخصه‌های رویکرد معلمی در تربیت دینی دانش‌آموزان برای جامعه مهدوی [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 49-62]
  • معصومی نژاد، رضا واکاوی شاخصه‌های رویکرد معلمی در تربیت دینی دانش‌آموزان برای جامعه مهدوی [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 49-62]
  • مقدم، علیرضا تحلیل انتقادی گفتمان تربیتی در ادبیات داستانی دینی کودکان: تحلیل داستان پرواز به‌سوی سیاره آزادی [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 63-79]
  • مکی آل آقا، بدیع الزمان شناسایی عناصر و مؤلفه‎های برنامه درسی دین و زندگی مبتنی بر دیدگاه ماورای فردی؛ یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 29-51]
  • ملاحسینی، امیرهوشنگ ارزیابی مقایسه‎ای کیفیت فعالیت‌های فوق برنامه درسی اجرا شده در مدارس دوره متوسطه شهر قم [دوره 17، شماره 40، 1401، صفحه 45-58]
  • منتظرالقائم، اصغر بررسی موانع مؤثر بر برنامه امامان شیعه در آموزش علوم اسلامی [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 81-99]
  • موسوی، سید رضی تربیت اخلاقی فضیلت‌مند [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 1-14]
  • موسوی، سید نقی «آموزش درباره ادیان» به مثابه بدیلِ «آموزش دین» از منظر فقه تربیتی [دوره 17، شماره 39، 1401، صفحه 27-47]
  • موسوی، سید نقی فقه و اخلاق معلمی: هم‌نشینی یا جانشینی [دوره 17، شماره 42، 1401، صفحه 53-75]
  • میری، وجیهه بررسی موانع مؤثر بر برنامه امامان شیعه در آموزش علوم اسلامی [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 81-99]

ن

ی

  • یحیی زاده، زهرا واکاوی شاخصه‌های رویکرد معلمی در تربیت دینی دانش‌آموزان برای جامعه مهدوی [دوره 17، شماره 41، 1401، صفحه 49-62]
  • یزدانی، فریدون ارزیابی میزان موفقیت اجرای طرح آموزش آداب و مهارت‎های زندگی اسلامی (طرح کرامت) در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 39، 1401، صفحه 113-136]