دوفصلنامه علمی پژوهشی تربیت اسلامی (EDU) - فهرست مقالات
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اعضای مشورتی هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه ▼
ورود به سامانه
ثبت نام در سامانه
English
صفحه اصلی
فهرست مقالات
|
|
|
|
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
شماره 17
شماره 16
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1388)
دوره 3 (1387-1386)
دوره 2 (1386-1385)
دوره 1 (1385-1384)
دوره و شماره:
شماره 16
1
تأملی بر جایگاه و چگونگی توجه به پرورش معنویت در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی
صفحه
7-29
محمد امینی؛ زهرا ماشاالهی نژاد
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (242 K)
2
تحلیلی بر اهداف و روشهای تربیتی مبتنی بر کمال نفس از دیدگاه ملاصدرا
صفحه
31-56
طاهره بابازاده؛ رضاعلی نوروزی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (304 K)
3
جایگاه مفهوم ایمان در تربیت اسلامی
صفحه
57-77
کیوان بلندهمتان
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (249 K)
4
بررسی تحلیلی اهداف تربیت اجتماعی آموزش و پرورش ایران و مقایسةآن با دیدگاههای علامه طباطبایی
صفحه
79-100
منیره عابدی؛ محمدرضا نیلی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (285 K)
5
تأثیر آوای قرآن کریم بر اضطراب پیش از امتحان دانش آموزان
صفحه
101-116
سید نبی الله قاسم تبار؛ ایراندخت فیاض؛ سید عبدالله قاسم تبار؛ حامد امیدی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (256 K)
6
بررسی اثربخشی آموزههای اخلاقی- اجتماعی سوره حجرات بر مهارتهای ارتباطی دانشآموزان پسر سال اول دبیرستان منطقه دو شهر تهران در سال تحصیلی 89- 90
صفحه
117-138
مرتضی کرمی؛ صدرالدین شریعتی؛ معصومه اسمعیلی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (348 K)
7
جهانیشدن و هویتیابی دینی نوجوانان
صفحه
139-162
طیبه ماهروزاده
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (286 K)
8
بررسی نظریه شناخت فارابی و دلالتهای آن در تعلیم و تربیت (با تأکید بر برنامه درسی)
صفحه
163-183
محمد حسن میرزامحمدی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (269 K)
9
پاسخی به نقد کتاب «درآمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران»
صفحه
185-214
نرگس سجادیه
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (370 K)