آژند، محسن
نقد محتوای فقهی−تربیتی کتابهای دین و زندگی دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 32، 1399، صفحه 7-31]
ا
ابوالحسنی نیارکی، فرشته
الگوی مقایسهای؛ راهکاری کارآمد برای تدریس دروس معارف اسلامی در دانشگاهها در ساحت تبیین و دفاع از آموزههای اسلامی [دوره 15، شماره 31، 1399، صفحه 127-148]
اسدنژاد، فرزانه
مقایسه نقش خانواده و مدرسه در جامعهپذیری دینی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه فیروزآباد [دوره 15، شماره 32، 1399، صفحه 93-116]
اعتصامی پور، راضیه
رابطه میان الگوهای ارتباط والد−فرزند و مهارتهای ارتباطی، با میانجیگری مدیریت هیجانی و عزّت نفس: مدلیابی ساختاری [دوره 15، شماره 33، 1399، صفحه 111-135]
اعتصامی پور، راضیه
بررسی الگوی ارتباط والد−فرزند با مهارتهای ارتباطی و واسطهگری عزت نفس دانشجویان [دوره 15، شماره 31، 1399، صفحه 109-125]
داودی، محمد
تبیین مبانی دین شناختی تربیت دینی و دلالتهای آن [دوره 15، شماره 34، 1399، صفحه 113-136]
ر
رحیم نیا، فریبرز
کشف الگویِ زمینهمند رفتارهایِ نقشِ فرا آموزشی استادان دانشگاه اسلامی، بر پایه تجربههای حرفهای آنان، از منظر نظریه نقش [دوره 15، شماره 34، 1399، صفحه 75-95]
رفیعی، بهروز
تأملی در نسبت عادت با تربیت از منظر شهید مرتضی مطهری و ویلیام جیمز رویکرد تطبیقی [دوره 15، شماره 32، 1399، صفحه 55-75]
رهنمایی، سید احمد
پستمدرنیسم و چالش بحران معنای زندگی [دوره 15، شماره 32، 1399، صفحه 77-92]
ز
زارع بهرام آبادی، مهدی
رابطه میان الگوهای ارتباط والد−فرزند و مهارتهای ارتباطی، با میانجیگری مدیریت هیجانی و عزّت نفس: مدلیابی ساختاری [دوره 15، شماره 33، 1399، صفحه 111-135]
زارع بهرام آبادی، مهدی
بررسی الگوی ارتباط والد−فرزند با مهارتهای ارتباطی و واسطهگری عزت نفس دانشجویان [دوره 15، شماره 31، 1399، صفحه 109-125]
زارع شاه آبادی، اکبر
مقایسه نقش خانواده و مدرسه در جامعهپذیری دینی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه فیروزآباد [دوره 15، شماره 32، 1399، صفحه 93-116]
س
سراجی، فرهاد
الگوی برنامه درسی دانشگاههای مجازی علوم دینی بر مبنای یادگیری مشارکتی: مطالعه دانشگاههای مجازی قرآن و حدیث، جامعه المصطفی و امام خمینی(ره) [دوره 15، شماره 34، 1399، صفحه 31-48]
سعیدی رضوانی، محمود
افول ارزشهای عفاف و حجاب در دانشکده پزشکی (یک مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 15، شماره 32، 1399، صفحه 33-53]
سید ناری، طاهره سادات
روشهای مدیریت زمان در سیرۀ حضرت زهرا (علیها السلام) [دوره 15، شماره 33، 1399، صفحه 31-56]
ش
شریفی دروازه، مریم
واکاوی روشهای آموزش دینی مبتنی بر تجربه زیسته آموزگاران و متخصصان علوم دینی و تربیتی [دوره 15، شماره 34، 1399، صفحه 7-29]
شفیعی، عباس
کاربرد الگوی قرآنی «باورمدار» در بررسی رفتارهای کارکنان آموزشی [دوره 15، شماره 31، 1399، صفحه 89-108]
ع
عامری، علیرضا
بررسی ویژگیهای اخلاقی استادان زبان انگلیسی با توجه به سطح دینداری دانشجویان [دوره 15، شماره 33، 1399، صفحه 137-158]
عرب احمدی، مینا
تأثیر انتقال مفاهیم مرتبط با معاد بر آگاهی معنوی و رفتار اخلاقی معلمان دوره متوسطه شهر گرگان [دوره 15، شماره 31، 1399، صفحه 47-65]
علی احمدی، علیرضا
مدلسازی ساختاری نظام آموزشی علاقه محور در پیشدبستانی [دوره 15، شماره 33، 1399، صفحه 79-109]
عنایتی نوین فر، علی
الگوی برنامه درسی دانشگاههای مجازی علوم دینی بر مبنای یادگیری مشارکتی: مطالعه دانشگاههای مجازی قرآن و حدیث، جامعه المصطفی و امام خمینی(ره) [دوره 15، شماره 34، 1399، صفحه 31-48]
غ
غلامزاده، زهرا
مدلسازی ساختاری نظام آموزشی علاقه محور در پیشدبستانی [دوره 15، شماره 33، 1399، صفحه 79-109]
ف
فراحی، محمدمهدی
کشف الگویِ زمینهمند رفتارهایِ نقشِ فرا آموزشی استادان دانشگاه اسلامی، بر پایه تجربههای حرفهای آنان، از منظر نظریه نقش [دوره 15، شماره 34، 1399، صفحه 75-95]
ق
قائمی اصل، حسین
نقد محتوای فقهی−تربیتی کتابهای دین و زندگی دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 32، 1399، صفحه 7-31]
قاسم پیوندی، محمد حسین
روشهای مدیریت زمان در سیرۀ حضرت زهرا (علیها السلام) [دوره 15، شماره 33، 1399، صفحه 31-56]
قربانی، هاشم
الگوی مقایسهای؛ راهکاری کارآمد برای تدریس دروس معارف اسلامی در دانشگاهها در ساحت تبیین و دفاع از آموزههای اسلامی [دوره 15، شماره 31، 1399، صفحه 127-148]
قیصری گودرزی، کیومرث
اصول تربیت توحیدی در دوره کودکی (مرحله تأدیب) [دوره 15، شماره 32، 1399، صفحه 117-141]
م
محمدآبادی، حمزه
تبیین و نقد جریان مدارس تمدنسازی امام خمینی (ره) در ایران [دوره 15، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]
مرعشی، سید علی
رابطه مصرف غذای غیرحلال با خودکنترلی، جایگاه مهار درونی، هوش اخلاقی و وجدانی بودن، در کارکنان ادارات اهواز [دوره 15، شماره 33، 1399، صفحه 57-77]
معافی، محمد جواد
بررسی ویژگیهای اخلاقی استادان زبان انگلیسی با توجه به سطح دینداری دانشجویان [دوره 15، شماره 33، 1399، صفحه 137-158]
منتظرالقائم، اصغر
مطالعه تاریخی کاربست شیوههای آموزشی در خطب امیرالمؤمنین (ع) [دوره 15، شماره 31، 1399، صفحه 7-30]
منظمی، فاطمه
بایستهها و آثار تربیتی اشتغال اطفال از دیدگاه اسلام [دوره 15، شماره 34، 1399، صفحه 49-73]
مهرام، بهروز
افول ارزشهای عفاف و حجاب در دانشکده پزشکی (یک مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 15، شماره 32، 1399، صفحه 33-53]
موسوی، هادی
از فلسفه کنش تا فلسفه دانشگاه؛ درآمدی بر برنامهریزی آموزشی بومی [دوره 15، شماره 34، 1399، صفحه 97-112]
میرشاه جعفری، سیدابراهیم
واکاوی روشهای آموزش دینی مبتنی بر تجربه زیسته آموزگاران و متخصصان علوم دینی و تربیتی [دوره 15، شماره 34، 1399، صفحه 7-29]
میری، وجیهه
مطالعه تاریخی کاربست شیوههای آموزشی در خطب امیرالمؤمنین (ع) [دوره 15، شماره 31، 1399، صفحه 7-30]
ن
نجفی، محمد
عاشورا تبلور دیدگاههای نوین تربیتی: سیرۀ تربیتی امام حسین (ع) بسترساز خودگردانی متعالی [دوره 15، شماره 31، 1399، صفحه 31-46]
نصر اصفهانی، احمدرضا
واکاوی روشهای آموزش دینی مبتنی بر تجربه زیسته آموزگاران و متخصصان علوم دینی و تربیتی [دوره 15، شماره 34، 1399، صفحه 7-29]
ه
هاشمیان، سید مجتبی
کشف الگویِ زمینهمند رفتارهایِ نقشِ فرا آموزشی استادان دانشگاه اسلامی، بر پایه تجربههای حرفهای آنان، از منظر نظریه نقش [دوره 15، شماره 34، 1399، صفحه 75-95]
ی
یاری دهنوی، مراد
تبیین و نقد جریان مدارس تمدنسازی امام خمینی (ره) در ایران [دوره 15، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]
یزدانی مقدم، مسعود
بررسی ویژگیهای اخلاقی استادان زبان انگلیسی با توجه به سطح دینداری دانشجویان [دوره 15، شماره 33، 1399، صفحه 137-158]