جعفرنیا، فاطمهسادات
تفسیر تربیتی بهمثابه رشته علمی؛ در جستجوی گونهشناسی شمولگرایانه و جامع از تفسیر تربیتی [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 195-219]
جمشیدی مهرآباد، صفیه
مقایسه اختلالات اضطرابی وسبک های دلبستگی در کودکان پرورش یافته به شیوه فرزندپروری اسلامی با سایر کودکان [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 21-38]
جهانی، جعفر
ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزشیابی تربیت دینی دوره دوم متوسطه بر مبنای نظریه تربیت دینی فضامند بومی−جهانی [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 81-104]
ح
حافظی، علیرضا
رهیافتهای روانشناختی انواع توجه در آموزش دینی و معنوی کودکان [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 159-173]
حسینی زاده، سید علی
روش تربیتی مقایسهای در قرآن کریم [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 9-30]
حیدری، خدابخش
بررسی تأثیر روش تصحیح نارساخوانی دیویس بر عملکرد قرآن خواندن دانشآموزان سال پنجم دبستان شهر اصفهان در سال تحصیلی 95−96 [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 67-80]
حیدری، محمدحسین
بازخوانی داستانهای مثنوی بر مبنای مؤلفههای تفکر فلسفی و تدوین راهنمای داستانها برای استفاده در اجتماع پژوهشی [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 29-52]
حیدری، محمدحسین
شناسایی مؤلفههای فلسفه برای کودکان در آموزههای امام علی علیه السلام [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 115-137]
حیدری، محمدحسین
بازشناسی الگوی «معلم الهامبخش» مبتنی بر احوالات سه معلم برجستۀ ایران معاصر محمدحسین نایینی، محمدحسین طباطبایی و مرتضی مطهری [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 155-176]
خ
خانجانی، زینب
مقایسه اختلالات اضطرابی وسبک های دلبستگی در کودکان پرورش یافته به شیوه فرزندپروری اسلامی با سایر کودکان [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 21-38]
د
داودی، محمد
نقد دلایل مخالفان ضرورت تربیت دینی در نظام آموزش و پرورش رسمی [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 57-74]
دهقانی، یاسر
ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزشیابی تربیت دینی دوره دوم متوسطه بر مبنای نظریه تربیت دینی فضامند بومی−جهانی [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 81-104]
ر
رمضانی، فاطمه
بازشناسی الگوی «معلم الهامبخش» مبتنی بر احوالات سه معلم برجستۀ ایران معاصر محمدحسین نایینی، محمدحسین طباطبایی و مرتضی مطهری [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 155-176]
ز
زینلی، محمدعلی
مهارتهای عقلورزی در قرآن کریم و استلزامات آن برای اصلاح یا تکمیل «برنامۀ فلسفه برای کودکان» [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 139-157]
س
ستاری، علی
تأثیر داستانهای کلیله و دمنه بر مهارتهای تفکر انتقادی، استدلال و پرسشگری با استفاده از برنامه فلسفه برای کودکان (p4c) [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 95-114]
سرتیپ زاده، لیلا
ابعاد تفکر از منظر قرآن کریم و دلالتهای تربیتی آن در تربیت فکری کودکان و نوجوانان [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 53-74]
سعادتی، مجید
درآمدی بر سیاستگذاری آموزش سواد رسانهای به طلاب در حوزههای علمیه [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 105-130]
سعیدی رضوانی، محمود
شناسایی و اولویت بندی پیامهای مرتبط با خویشتنداری جنسی دانشآموزان (براساس منابع و دیدگاههای دانشآموزان) [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 175-194]
سعیدی رضوانی، محمود
بررسی و مقایسه وضع موجود و مطلوب ویژگی های دبیران دین و زندگی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 75-95]
سلیمزاده، محمد جعفر
مطالعه تطبیقی تصویرسازی و متن دو کتاب تعلیمات دینی چهارم ابتدایی سالهای 1360 و 1394 با محوریت مفهوم خداشناسی [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 97-131]
ش
شرفی، محمدرضا
تبیین مبانی ارزششناختی اخلاق جنسی از دیدگاه اسلام [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 39-65]
شرفی، محمود
بررسی دلالتهای تربیتی اندیشههای دینی کییرکگور براساس اندیشه استاد مطهری [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 133-152]
شعبانی ورکی، بختیار
تربیت اخلاقی کودکان در دوره سیادت از منظر اندیشمندان [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 7-28]
شفیعی، فاطمه
نقش و جایگاه هنر تذهیب قرآنی در تربیت دینی کودکان و نوجوانان [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 31-55]
شیخ الاسلامی، راضیه
ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزشیابی تربیت دینی دوره دوم متوسطه بر مبنای نظریه تربیت دینی فضامند بومی−جهانی [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 81-104]
ص
صالحی، اکبر
ارائه الگوی برای تربیت شهروند تراز جامعه اسلامی بر اساس رهیافتهای از رساله حقوق امام سجاد(ع) [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 131-154]
صدر، فاطمه
بررسی تطبیقی دیدگاه شهید مطهری با دیدگاه متیو لیپمن درباره اهداف تعلیم و تربیت [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 75-94]
صلواتیان، سیاوش
درآمدی بر سیاستگذاری آموزش سواد رسانهای به طلاب در حوزههای علمیه [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 105-130]
ط
طاهرپور، محمد شریف
تبیین مبانی ارزششناختی اخلاق جنسی از دیدگاه اسلام [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 39-65]
ع
عابدی، احمد
بررسی تأثیر روش تصحیح نارساخوانی دیویس بر عملکرد قرآن خواندن دانشآموزان سال پنجم دبستان شهر اصفهان در سال تحصیلی 95−96 [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 67-80]
عابدی، منیره
شناسایی مؤلفههای فلسفه برای کودکان در آموزههای امام علی علیه السلام [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 115-137]
عظمت مدارفرد، فاطمه
بازخوانی داستانهای مثنوی بر مبنای مؤلفههای تفکر فلسفی و تدوین راهنمای داستانها برای استفاده در اجتماع پژوهشی [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 29-52]
غ
غفاری، ابوالفضل
شناسایی و اولویت بندی پیامهای مرتبط با خویشتنداری جنسی دانشآموزان (براساس منابع و دیدگاههای دانشآموزان) [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 175-194]
ف
فرامرزی، سالار
بررسی تأثیر روش تصحیح نارساخوانی دیویس بر عملکرد قرآن خواندن دانشآموزان سال پنجم دبستان شهر اصفهان در سال تحصیلی 95−96 [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 67-80]
ق
قاضی زاده، خشایار
مطالعه تطبیقی تصویرسازی و متن دو کتاب تعلیمات دینی چهارم ابتدایی سالهای 1360 و 1394 با محوریت مفهوم خداشناسی [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 97-131]
قربانی، حسین
از چرایی تا چیستی معلمی: زندگیکاوی مبتنی بر خودشرححالنویسی مشارکتی در بستر تعلیم و تربیت [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 153-178]
قمرانی، امیر
رهیافتهای روانشناختی انواع توجه در آموزش دینی و معنوی کودکان [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 159-173]
قمرانی، امیر
بررسی تأثیر روش تصحیح نارساخوانی دیویس بر عملکرد قرآن خواندن دانشآموزان سال پنجم دبستان شهر اصفهان در سال تحصیلی 95−96 [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 67-80]
قندیلی، سید جواد
بررسی و مقایسه وضع موجود و مطلوب ویژگی های دبیران دین و زندگی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 75-95]
ک
کارآمد، حسین
عقلانیت نظری و عملی در برنامه درسی و ارتباط آن دو با نگرش به فلسفه اسلامی [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 179-200]
کشاورز، سوسن
ابعاد تفکر از منظر قرآن کریم و دلالتهای تربیتی آن در تربیت فکری کودکان و نوجوانان [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 53-74]
م
ماهروزاده، طیبه
تأثیر داستانهای کلیله و دمنه بر مهارتهای تفکر انتقادی، استدلال و پرسشگری با استفاده از برنامه فلسفه برای کودکان (p4c) [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 95-114]
محمدزاده قصر، اعظم
بررسی و مقایسه وضع موجود و مطلوب ویژگی های دبیران دین و زندگی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 75-95]
محمدی پویا، فرامرز
ارائه الگوی برای تربیت شهروند تراز جامعه اسلامی بر اساس رهیافتهای از رساله حقوق امام سجاد(ع) [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 131-154]
مردانی، زهرا
درآمدی بر سیاستگذاری آموزش سواد رسانهای به طلاب در حوزههای علمیه [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 105-130]
مرزوقی، رحمت الله
ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزشیابی تربیت دینی دوره دوم متوسطه بر مبنای نظریه تربیت دینی فضامند بومی−جهانی [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 81-104]
ملکی، زهرا
تأثیر داستانهای کلیله و دمنه بر مهارتهای تفکر انتقادی، استدلال و پرسشگری با استفاده از برنامه فلسفه برای کودکان (p4c) [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 95-114]
مهاجر، عبدالله
بررسی و مقایسه وضع موجود و مطلوب ویژگی های دبیران دین و زندگی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 75-95]
مهرابی، حسینعلی
شناسایی مؤلفههای فلسفه برای کودکان در آموزههای امام علی علیه السلام [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 115-137]
موحدی پارسا، فاطمه
تربیت اخلاقی کودکان در دوره سیادت از منظر اندیشمندان [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 7-28]
میرشاه جعفری، سیدابراهیم
از چرایی تا چیستی معلمی: زندگیکاوی مبتنی بر خودشرححالنویسی مشارکتی در بستر تعلیم و تربیت [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 153-178]
ن
ناظری، افسانه
مطالعه تطبیقی تصویرسازی و متن دو کتاب تعلیمات دینی چهارم ابتدایی سالهای 1360 و 1394 با محوریت مفهوم خداشناسی [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 97-131]
نصرآبادی، حسنعلی بختیار
بازخوانی داستانهای مثنوی بر مبنای مؤلفههای تفکر فلسفی و تدوین راهنمای داستانها برای استفاده در اجتماع پژوهشی [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 29-52]
نصر اصفهانی، احمدرضا
از چرایی تا چیستی معلمی: زندگیکاوی مبتنی بر خودشرححالنویسی مشارکتی در بستر تعلیم و تربیت [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 153-178]
نوروزی، رضاعلی
شناسایی مؤلفههای فلسفه برای کودکان در آموزههای امام علی علیه السلام [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 115-137]
نوروزی، رضاعلی
بازشناسی الگوی «معلم الهامبخش» مبتنی بر احوالات سه معلم برجستۀ ایران معاصر محمدحسین نایینی، محمدحسین طباطبایی و مرتضی مطهری [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 155-176]
نیستانی، محمدرضا
از چرایی تا چیستی معلمی: زندگیکاوی مبتنی بر خودشرححالنویسی مشارکتی در بستر تعلیم و تربیت [دوره 14، شماره 29، 1398، صفحه 153-178]
ی
یارمحمدیان، احمد
رهیافتهای روانشناختی انواع توجه در آموزش دینی و معنوی کودکان [دوره 14، شماره 28، 1398، صفحه 159-173]
یارمحمدیان، احمد
بررسی تأثیر روش تصحیح نارساخوانی دیویس بر عملکرد قرآن خواندن دانشآموزان سال پنجم دبستان شهر اصفهان در سال تحصیلی 95−96 [دوره 14، شماره 30، 1398، صفحه 67-80]