• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

فصلنامه علمی تربیت اسلامی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
شماره 30
شماره 29
شماره 28
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1388)
دوره 3 (1387-1386)
دوره 2 (1386-1385)
دوره 1 (1385-1384)

دوره و شماره: دوره 14، شماره 28، بهار 1398، صفحه 1-242 


1. طرح جلد و شناسنامه علمی شماره 28 مجله تربیت اسلامی

صفحه 1-5

10.30471/edu.2019.1518

  • شناسنامه علمی شماره
  • اصل مقاله 310.56 K
2. تربیت اخلاقی کودکان در دوره سیادت از منظر اندیشمندان

فاطمه موحدی پارسا؛ طاهره جاویدی کلاته جعفر آبادی؛ بختیار شعبانی ورکی؛ علی همت بناری

صفحه 7-28

10.30471/edu.2019.1519

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 484.08 K
3. بازخوانی داستان‌های مثنوی بر مبنای مؤلفه‌های تفکر فلسفی ‌و تدوین راهنمای داستان‌ها برای استفاده در اجتماع پژوهشی

فاطمه عظمت مدارفرد؛ حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ محمدحسین حیدری

صفحه 29-52

10.30471/edu.2019.1520

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 484.23 K
4. ابعاد تفکر از منظر قرآن کریم و دلالت‌های تربیتی آن در تربیت فکری کودکان و نوجوانان

سوسن کشاورز؛ لیلا سرتیپ زاده

صفحه 53-74

10.30471/edu.2019.1521

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 478 K
5. بررسی تطبیقی دیدگاه شهید مطهری با دیدگاه متیو لیپمن درباره اهداف تعلیم و تربیت

فاطمه صدر

صفحه 75-94

10.30471/edu.2019.1522

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 572.55 K
6. تأثیر داستان‌های کلیله و دمنه بر مهارت‌های تفکر انتقادی، استدلال و پرسشگری با استفاده از برنامه ‌فلسفه برای کودکان (p4c)

طیبه ماهروزاده؛ علی ستاری؛ زهرا ملکی

صفحه 95-114

10.30471/edu.2019.1523

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 444.41 K
7. شناسایی مؤلفه‌های فلسفه برای کودکان در آموزه‌های امام علی علیه السلام

منیره عابدی؛ رضاعلی نوروزی؛ حسینعلی مهرابی؛ محمدحسین حیدری

صفحه 115-137

10.30471/edu.2019.1524

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 507.92 K
8. مهارت‌های عقل‌ورزی در قرآن کریم و استلزامات آن برای اصلاح یا تکمیل «برنامۀ فلسفه برای کودکان»

محمدعلی زینلی

صفحه 139-157

10.30471/edu.2019.1525

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 433.45 K
9. رهیافت‌های روان‌شناختی انواع توجه در آموزش دینی و معنوی کودکان

علیرضا حافظی؛ احمد یارمحمدیان؛ امیر قمرانی

صفحه 159-173

10.30471/edu.2019.1526

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 428.64 K
10. شناسایی و اولویت بندی پیامهای مرتبط با خویشتن‌داری جنسی دانش‌آموزان (براساس منابع و دیدگاههای دانش‌آموزان)

زهرا اسلامیان؛ محمود سعیدی رضوانی؛ ابوالفضل غفاری

صفحه 175-194

10.30471/edu.2019.1527

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 474.42 K
11. تفسیر تربیتی به‌مثابه رشته علمی؛ در جستجوی گونه‌شناسی شمول‌گرایانه و جامع از تفسیر تربیتی

مقصود امین خندقی؛ فاطمه‌سادات جعفرنیا

صفحه 195-219

10.30471/edu.2019.1528

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 788.72 K
12. الموجز

صفحه 221-230

10.30471/edu.2019.1529

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 239.48 K
13. Abstract

صفحه 231-240

10.30471/edu.2019.1530

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 56.34 K
14. View table of contents and resources

صفحه 241-242

10.30471/edu.2019.1531

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 42.65 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب