آ
-
آیتی، محسن
مطالعه تطبیقی آموزش ارزشها در کشورهای منتخب [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 75-103]
ا
-
اکبری بورنگ، محمد
مطالعه تطبیقی آموزش ارزشها در کشورهای منتخب [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 75-103]
ج
-
جاجرمی، محمود
بررسی اثربخشی مدلهای تربیت محقّق علوم اسلامی در ایران براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 1-22]
-
جانبزرگی، مسعود
مدل مفهومی پندارهزدایی از دنیا (ابطال تصویرپردازی ساختگی از دنیا) در والدگری معنوی خداسو [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 105-127]
ح
-
حق شناس، محمد حسین
مدل مفهومی پندارهزدایی از دنیا (ابطال تصویرپردازی ساختگی از دنیا) در والدگری معنوی خداسو [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 105-127]
-
حیدری رضی آباد، نادر
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه رهبری اخلاقی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 23-52]
خ
-
خراتی، معین
مدل پارادایمی مربی شایسته از منظر آموزههای اسلامی با استفاده از روش دادهبنیاد [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 53-74]
ر
-
رحیم زاده، وحید
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه رهبری اخلاقی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 23-52]
ز
-
زاهد بابلان، عادل
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه رهبری اخلاقی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 23-52]
ع
-
عترت دوست، محمد
مدل پارادایمی مربی شایسته از منظر آموزههای اسلامی با استفاده از روش دادهبنیاد [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 53-74]
-
عرب پور، مصطفی
مدل مفهومی پندارهزدایی از دنیا (ابطال تصویرپردازی ساختگی از دنیا) در والدگری معنوی خداسو [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 105-127]
غ
-
غلام زاده، فاطمه
مطالعه تطبیقی آموزش ارزشها در کشورهای منتخب [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 75-103]
ک
-
کافی موسوی، اباذر
ساختارشناسی نظری و مفهومی واژگان «غفلت و فراموشی» در قرآن، جهت استنباط دلالتهای تربیتی آن، برای معلم [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 129-146]
-
کشانی، مهدیه
ساختارشناسی نظری و مفهومی واژگان «غفلت و فراموشی» در قرآن، جهت استنباط دلالتهای تربیتی آن، برای معلم [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 129-146]
م
-
مرویان حسینی، سیدرضا
بررسی اثربخشی مدلهای تربیت محقّق علوم اسلامی در ایران براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 1-22]
-
مهدیان، حسین
بررسی اثربخشی مدلهای تربیت محقّق علوم اسلامی در ایران براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 1-22]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد