نمایه نویسندگان

آ

  • آیتی، محسن مطالعه تطبیقی آموزش ارزش‌ها در کشورهای منتخب [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 75-103]

ا

  • اکبری بورنگ، محمد مطالعه تطبیقی آموزش ارزش‌ها در کشورهای منتخب [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 75-103]

ج

  • جاجرمی، محمود بررسی اثربخشی مدل‎های تربیت محقّق علوم اسلامی در ایران براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 1-22]
  • جانبزرگی، مسعود مدل مفهومی پنداره‌زدایی از دنیا (ابطال تصویرپردازی ساختگی از دنیا) در والدگری معنوی خداسو [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 105-127]

ح

  • حق شناس، محمد حسین مدل مفهومی پنداره‌زدایی از دنیا (ابطال تصویرپردازی ساختگی از دنیا) در والدگری معنوی خداسو [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 105-127]
  • حیدری رضی آباد، نادر طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه رهبری اخلاقی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 23-52]

خ

  • خراتی، معین مدل پارادایمی مربی شایسته از منظر آموزه‌های اسلامی با استفاده از روش داده‌بنیاد [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 53-74]

ر

  • رحیم زاده، وحید طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه رهبری اخلاقی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 23-52]

ز

  • زاهد بابلان، عادل طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه رهبری اخلاقی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 23-52]

ع

  • عترت دوست، محمد مدل پارادایمی مربی شایسته از منظر آموزه‌های اسلامی با استفاده از روش داده‌بنیاد [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 53-74]
  • عرب پور، مصطفی مدل مفهومی پنداره‌زدایی از دنیا (ابطال تصویرپردازی ساختگی از دنیا) در والدگری معنوی خداسو [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 105-127]

غ

  • غلام زاده، فاطمه مطالعه تطبیقی آموزش ارزش‌ها در کشورهای منتخب [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 75-103]

ک

  • کافی موسوی، اباذر ساختارشناسی نظری و مفهومی واژگان «غفلت و فراموشی» در قرآن، جهت استنباط دلالت‌های تربیتی آن، برای معلم [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 129-146]
  • کشانی، مهدیه ساختارشناسی نظری و مفهومی واژگان «غفلت و فراموشی» در قرآن، جهت استنباط دلالت‌های تربیتی آن، برای معلم [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 129-146]

م

  • مرویان حسینی، سیدرضا بررسی اثربخشی مدل‎های تربیت محقّق علوم اسلامی در ایران براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 1-22]
  • مهدیان، حسین بررسی اثربخشی مدل‎های تربیت محقّق علوم اسلامی در ایران براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 20، شماره 51، 1404، صفحه 1-22]